zaterdag 18 augustus 2007

stomme hormonen

ben nogsteeds moe, en heb nu veel pijn
en daar voel ik me schuldig bij
heb eigelijk geen zin om te schrijven maar wil even iets kwijt
ex heeft indd vanaf disdag me geholpen..
dwz hij was er saavs na het werk
at mee , dinsdag en woensdag aav deed ie de afwas zelfs
dinsdag dweilde hij ook f de woonkamer en gang
vanaf donderdag at ie alleen mee
en bracht f snel de kids op bed ..
wat ik uiteraard daarna weer moest doen
want tsjah als pap weggaat gaan kids staan zwaaien
dus ff kletsen en weer naar bed
ok ik ga nu snel mijn bed weer in
mijn heupen en benen doen em echt ppijn
heb al 5 plakken brood op vandaag
eerst rond 7/8 me eerste ontbijd 2 plakken met aardbij
en de pil + pyridoxine
en nu om 11uur 3 plakken broood
me moeder belde me wakker ,..had boodschappen
ze vond het maar stom dat ik nogsteeds sliep
toch weten mensen dat ik veel pijn heb
en toch voel ik me dan schuldig

ik kan nie meer, ik ga trug me nest in
tot later

ohja moet wel zorgen dat ik genoeg drink
sugt neem nu me eerste glas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten