dinsdag 14 augustus 2007

hormonaal

deel van mijn ellende op dit moment is hormonaal
hoezo ?... altijd tegen het eind van de pil word ik angstiger/onrustiger en sneller negatief denkend,ook heb ik dan meer pijn, het is alsof de PM zowel als de "fobie" dan hen kans zien toe te slaan,...
ik neem zondag de laatste pil van deze cyclus,dan neem ik nog wel 2 pyridoxine tot ik weer start met de pil , zodra ik weer start met de pil stop ik 7 dagen met de pyridoxine
de huisarts heeft me de pyridoxine er een hele tijd gelee al bij voorgeschreven, omdat ik ongelooflijk pms heb ..
het leek even iets minder hevig te zijn ,.. maar inmiddels lijkt het niet erg veel meer te doen, ik durf echter niet te stoppen hiermee,..want stel dat het dan toch allemaal nog veel slechter gaat...
ik doe mijn best zoveel mogelijk rekening te houden met mijn moeilijke week ...
die week duurt echt MINSTENS 7 dagen

ben benieuwd OF en hoe ik verander als ik ooit eindleijk in de overgang kom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten