dinsdag 14 augustus 2007

even eruit geweest

jawel ik ben even eruit geweest
we zouden ik op brommer met zoon ex op fiets met dochter achterop
mja, mijn fietrs bleek ineens op slot te staan, ik heb geenid waar de sleutel is
enfin zoeken duurde even , ik ruimde de brommer net op toen ex met de reserve sleutel verscheen ... ja hij weet (nog steeds) beter de weg in huis dn ik
hoedanook ik riep meteen we gan nie meer
dochter ging huilen .. we zouden kijkne of haar schooltje er nog wel stond
enfin rap besloten met de auto te gaan
voel me nu nog gruwleijk
het was me echt ver genoeg, eigelijk tever
ik zag het niet meer zitten
voel me nu "raar " het best te beschrijven als niet helemaal erbij , afwezig als in een bubbel ofzo
ex is er nog .. gaat me ook nog met het huishouden helpen *ugh*
ik moet eruit , ik weet het , ik moet erdoor,... ik weet het
maar het voeld niet goed
ik weethetniet meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten