woensdag 15 augustus 2007

instabiel

volledig instabiel
lichamelijk omdat ik zo moe ben en zo'n pijn heb
geestelijk deels vanwege bovengenoemde, en deels door PMS
heel de dag gescholen, zoveel mogelijkl alleen geweest, in mijn bed t liefst
voel me draaierig, voel me ook down,
ik weet dat het allemaal goed komt, dit izjn gewoon mindere dagen
maak me toch wel wat zorgen
merk namelijk dat het met de mnd erger wordt

mijn moeder had vanmiddag (volgens afspraak) de kinderen gehaald,ze hebben daar lkkr gespeeld
ex heeft ze daar weer weg gehaald, en we hebben hier gezamelijk gegeten
ik had gekookt,hamlappen die ex gister meegebracht had
boontjes en gefrituurde aardappelschijfjes,met champignonnetjes
best lkr, al at ik niet geweldig
heb iig mijn boontjes en aardappels op
mijn ogen branden, alsof ze droog zijn
snap niet waarom, drink meer dan voldoende

heb ex gevraagd de huisarts volgende week voor me te bellen .. mij neemt ze toch niet serieus
heb een evrmoeden aan bloedarmoede te lijden (zou niet een eerste keer zijn)
en wellicht ook een B12 gebrek (ook daarvoor heb ik al eerder spuiten moeten gaan halen bij de huisarts
zou een deel van mijn klachten kunnen verklaren

hoop dat ex het ook echt doet ...
hij zou ook vandaag voor me gaan tanken (niet gedaan uiteraard)
we shall see

vandaag zei hij tegen de kids dat hij in iedergeval DEZE WEEK hier na het werk zou komen
dat is al iets anders dan wat hij gister tegen mij zei ... VOORLOPIG ....zolang het nodig is
we shall see ... ik denk dat ie het indd vanaf vrijdag laat afweten ..
en nog houd ie vol geen vriendin te hebben
kgeloof er niets van

Geen opmerkingen:

Een reactie posten