maandag 23 augustus 2010

stresslevels door t dak

slaap slecht ben rete onrustig
heb geen overzicht
zie het eigelijk nu even niet meer zitten !
maar moet door !
t nieuwe huis lijkt echt bijna af te zijn
spannend
ik kan zelfs misschien dit weekend al over
dood spannend
ik zou volgend weekend
maar werd gister overrompeld dat het misschin dit weekend al gaat lukken
ik zie t niet zitten -
alles moet nog ingepakt ..ALLES !
gekkenhuis ..echt gekkenhuis
was het allemaal maar achter de rug
heb een overbelaste schouder, heb diclofinac gekregen
gebruik ik nie ,gaat wel met paracetamol
maar de pijn is af en toe niet fijn
en vooral nu ik zoveel moet opruimen inpakken en versjouwen
mja deze dagen gaan over
mijn rug zit iets ook niet goed .. alsof een zenuw elk moment in de knel kan komen
ineens schrik je dn even .moet ik even stil blijven zitten of staan - rustig bewegen en hopen dat t meevalt
tot nu gaatt nog !
kan nu ook niet misgaan - we kunnen geen enkel paar handen missen !
dood spannend
:(
waar ben ik aan begonnen :(

1 opmerking:

  1. Meid, even doorzetten, en probeer positief te denken, zie je ergens tegenop , zeg dan tegen je zelf oh dat varkentje zal ik wel even wassen.
    Al die negatieve gedachten de deur !

    Fokke

    BeantwoordenVerwijderen