zaterdag 28 augustus 2010

laatste uren in oud huis

6uur,ik zit aan het ontbijd,
(bijna) alles is al gepakt .. vreemd genoeg de pc niog niet !
hoewel ik daar de laatste maanden nouwelijks nog achter zit,en de laatste weken echt bijna niet meer- op mail checken en blog bijwerken na
mja
nog n paar uur en ook de laatste spulletjes gaan naar t nieuwe huis
dan ik ook uiteraard
dochterlief is vanochtend bij me,vader komt haar vanmiddag halen
maar miss dat ze in t neiuwe huis wil blijven slapen,kan ik me ook voorstellen
en denk nie dt vader daar n probleem van zou maken


ik ben beroerd van de spanning ,
2 plakjes brood met gestampte muisjes als ontbijd
1 glas water + medicati (inclusief paracetamol denk ik dadelijk,..vnawege de spierpijn
ik hyperventileer volgens mij,want ik zie zelfs sterretjes nu en dan
meest spannende dag sinds een lange tijd !!

duim voor ons aub
zal nu ongeveer n week ofloine zijn.nog geen aansluiting daar
tot schrijfs !

1 opmerking:

  1. Nou Meid , het is nu wel hartstikke spannend.Hoop echt dat je straks in je nieuwe huis rust vindt. Laat ons weten hoe het er allemaal ongeveer uitziet, ben wel benieuwd.

    Fokke

    BeantwoordenVerwijderen