dinsdag 24 augustus 2010

sodeju wervelwind

sodeju
een neef van me zou langskomen wat spulletjes halen- de nieuwe bewoners zoudn hier langskomen om te kijken ..
mijn buuf wilde me vandaag helpen, heeft met me een plan opgesteld
nou
toen
kwam
ineens mam
en woeiwoeiwoeiwoeiwowiewoeiwoei
hoppasakee!!
nu ehh ja hoe kan ik het t best uitleggen :S
buuf hiep mam ook mee .. ik ook kinderen ook
en euh nu zijn de kinderkamers al ingepakt
en en morgen mijn kamer en woonkamer en
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!!! wat komt de verhuizing nu dichtbij !!!

nja gewoon blijven ademhalen!!!
lalaalallaalalalal
ik word gek !
maar t komt goed ..zeiden mam en buuf iig
en zusje reed alles zsm naar t nieuwe huis ..dus veel is hier al echt weg
WOAH!!!
t gaat nu echt zo rap ,,, eng leuk? nee voor al eng nu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten