maandag 9 augustus 2010

9 augustus 2010

een doodspannende dag breekt aan
vandaag heb ik "het"gesprek op t umcg, eindelijk !!
maar dood en dood eng uiteraard,want dat is ver buiten mijn actiradius
mam en pap gaan mee, .. ja daar zie ik ook erg tegen op,
mam gaat mee,.. daar word ik wel even dubbel gestressed van, ik had alleen mijn vader gevraagd, niet mijn moeder,mja die heeft zichzelf uitgenodigd,en ik weet dat als ik daar iets van zou zeggen dat ze zich gekrengd zou voelen
en dat wil ik ook niet, dus ik hendel de stress wel
(hoop alleen dat ze daar niet gaat flippen als ze me afwijzen, of iets zeggen wat ze niet leuk vind)

EN! nog iets heel spannends vandaag
ik krijg de sleutels vanmijn nieuwe huis !!
ja, ik ga dan eindlijk verhuizen !
nee het had echt niet op een nog slechter moment kunnen komen !
mam en pap staan er dus eigelijk grotendeels alleen voor, om mijn nieuwe huisje te zitten en van vloeren te voorzien
ik voel me wel schuldig hierover, maar ook dit ligt nogal buiten mijn actiradius
we zien wel ! het moet gewoon goed komen

nu is t bijna 6 uur,...
geloof dat ik nog goed rustig ben,gezien de missies van vandaag
hoop het zo te houden



tot schrijfs

1 opmerking:

  1. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa
    de zenuwen GIEREN door mijn lijf !!
    ik ben dooodbang dat er iets mis zal gaan
    DUIM/BID denk aan me ! zend positieve gedachten
    mam en mam zijn er met een minuut of 10 !

    mam heeft de sleutels van t neiuwe huis al gehaald, + 2 maand huur voorgeschoten !!
    super lief !!

    ok ik ga me klaarmaken om te gaan
    tot straks
    (hoop ik!!)
    doeiii

    BeantwoordenVerwijderen