dinsdag 24 augustus 2010

angst

ik ben eht zo onwijs bang, dat ik heel de dag t gevoel heb dat iemand me de keel dichtknijpt
ik ben zo bang zo bang.. heb onwijs veel pijn,.logisch
ik doe mijn ouders deze hel ook an en mijn zusje en mijn zwager sleep ik allemaal mee de hel in , en de kinderen..en dan vooral dochterlief
het moet op mij aankomen en ik ben helemaal verlamd van angst en pijn ..
angst vooral denk ik .. ik weet het niet meer .. ik zie de hele verhuizing niet zitten
maar ik kan nu ook niet meer trug
HELP!!!!!!!!!!!!!!!111
oh god help alstublieft ik moet kalm blijven ik heb mijn ademhling niet meer onder controle, ik duizel en ben zo bang
:( ik wet het wel maar ikweet het ook niet meer..wat moet ik nou wat moet ik nou
goddank kwam de buuf en samenm hebben we n plan op gesteld..
mijn lieve zusje laat mij ook even haarfijn voelen dat ik niet genoeg doe!
net nu ik n plan heb blijkt heel t plan fout te zijn
ik weet het ook niet meer :( echt niet !!
en voel em zo aan mijn lot overgelaten
HELLUP!!!!
ik vraag me af hoeveel stress ik nog aankan :s

Geen opmerkingen:

Een reactie posten