donderdag 19 november 2009

donderdag 19 nov onrust

Ik ben vanmiddag bezaaid met onrust, voel me helemaal niet lkkr, wat last van de nek en de darmen,onrustig
hoe komt het ?..jah dat is gissen, vanmorgen een poosje met Erik gepraat,(via een chatprog) die stemmen hoorde, hij is al n aantal jaar n online maatje van me,nja hij is na 2 uur kletsen toch maar naar t ziekenhuis gegaan,kon de stemmen niet mer aan
opzich vvoor mij niet erg hevtig, ik ken hem niet anders eigelijk
heb rond hlf 12 n film gezien die me best wel wat deed "The Courageous Heart of Irena Sendler " een fantastische film, moet gezegt worden..
maar k merkte eigekllijk pas toen alle afl;eiding wegviel (zat tijdens die film ook n spel te spelen) dat ik me helemaal niet lkr voelde
ik had om half 2 afsprak met de dame van de thuiszorg voor mijn wandeling, war ik ineens gruwlijk tegen op zag, ik wilde eigelijk net afbelen toen ze voor de deur stnd, net iets te laat, zoals gebruikelijk
ik ben er toch uit geweest, niet zover als anders gelopen, maar ben in ieder geval met tegenzin toch gegaan
n klein bravo dus wat dat aangaat

k ga vanmiddag of met mijn mp3 speler aan t huishouden oen, of met kids spelletjes, afhanklijk van wat ze willen
nu ga ik nog even gamen voordat ze weer thuis zijn

ohw ja .. gister .. 18 nov, woensdag
zouden de kids via zoons pgb gan zwemmen, maar helaas ging dat vanwege de storm niet door, aanstaande wonsdg dus wel :D

zo nu ga ik even lkr gamen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten