maandag 16 november 2009

bijpraten

16 nov,2009
er is eigelijk niet veel gebeurd de laatste tijd,
misschien omdat voor mij de tijd stil lijkt te staan
ik kom er niet uit, dus ik doe niet echt mee
ik kom mijn dagen door met de gewoone huishoudelijkheden,
maak niets mee , alleen door de kids uiteraard

ik droom de laatste tijd veel, vage dingen, laatst over n baby die ik vasthad,moest pasgeboren zijn, geen id van wie, maar mannenhanden namen het van me af,en ik voelde me gebroken,hoewel t niet mijn kind was

vanaht over n huis,onder dat van mijn ex,waar ik in zou trekken, en t zou een groot huis worden voor ons gezin .. vreemd

ik ben niet deprie,hoewel ik wel opzie tegen de winter,gezien de dagn toch wel erg kort zijn al,maar gelukkig lukt lezen op t moment weer erg goed
net eenboek uit, "Brave Kinderen" pracht verhaal,en had het vrij snel al uit
ben gisteraav aan n ander boek begonnen "een schreeuw om hulp" over n meisje dat in de jaren 60 2 kleuters vermoorde in newcastle , waar gebeurd dus

ik kijk wat films nu en dan, gister "this is it"van michael jackson gezien
een soort documantaire over hoe ze aan t werk waren met de laatste show die hij zou gven ,uiteraard is da er niet van gekomen gezien hij stierf
ik hang wat op facebook,maak em nu wat druk om de verlanglijstjes van de kids,
ik wil ze flink verwennen met 5december,gewoon omdat het nu kan,heb nog 2000euro op rekening en over 3 dge moet het soos briefje weer ingeleverd worden, financieel gaat het nu dus wel even lekker ..
hoewel er van alles duurder gaat worden,maar ach dat zien we dan wel weer

ik maak me er nu geen zorgen om, ergens heb ik een vaag vermoeden dat er nog heel wat nare tijden gaan komen, dus leef ik nu met een houding als "wie dan leeft wie dan zorgen heeft"

zo, ik ga eens even surfen ,facebooken,checken of dr n film is die ik ech zien wil
ik hang ok in n muziekroom,mensen spelen er gitaar,prachtig ..
ooit wil ik dat ook leren

tot schrijfs !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten