dinsdag 17 november 2009

17 nov-2009 14ur

kheb mijn sinterklaas inkopen voor de kids gedaan, t grootste gedeelte iig
quanta costa bijna 340 euro :X en tis niet eens veel ! mjah spelletjes zijn duur, autos op schaal ook nie goedkoop, weet iig zeker dat het gewardeerd zal worden
heb pap mam en me zusje gemailed om AJB een verlanglijst in te leveren..maar nog niets gehoord,pap wist wel ites,mam en pap gaan t samen halen ..
nja graag of niet dan ,ik ga steeds gemakkelijker denken wat dat betreft
jmr dat ik ervoor gespaard had,mja meer om aan de kids en mezelf uit te geven (en dat vind ik niet eens zo leuk maar goed)

heb mijn wandeling gehad, tot de ganzen,weer iets verdr dan voorheen
en ze had het erover dat ze rond kerst in t centrum wil zijn, gezellig wat drinken
pfft zie ik nog niet gebeuren..maar enfin we shall see

Geen opmerkingen:

Een reactie posten