dinsdag 17 november 2009

dinsdag 17 nov,2009 - half 6

goeie morgen,
Ik ben alweer wakker, ben ook optijd gaan slapen dat wel, denk zo rond half 9 of 9 uur,dus jah.
heb even heerlijk gelezen tot ik te moe was,en de letter niet meer scherp zag.
vandaag wil ik de verlanglijstjes van de kinderen bijlangs,en waarschijnlijk gelijk maar bestellen,dan heb ik tjid zat nog voor t inpakken enz
pap en mam willen ook langskomen op sinterklaas,maar heb nogniets aan verlanglijstjes,ze zeggen gewoon iets te weten :S lullig wel, dus ik zal ook daar nog even gaan zeiken dat ik echt wel IETS wil kopen voor ze

mam heeft nogsteeds pijn aan haar schouder, dus ik zie haar echt alleen op zaterdag als ze met pap de boodschappen brengen ... mn ex schoonouders halen anna van school
kvind dat ook niet zo leuk maar jah het is niet anders

strakkies rond 10 uur komt christina hier, ze is van de borg,komt ervoor zorgen dat ik iig wel even dr uit kom
ben blij dat ide hulp nog gewoon doorloopt

verder zie ik wel even wat ik nog ga doen vandaag
ga nu even verder met mijn ontbijdje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten