dinsdag 5 januari 2010

f bijkletsen over de feestdagen tot nu

de donderdag voordat de kids kerst vakantoe zouden hebben sneeuwde het! en niet een beetje maar n bult! zo erg dat zoonlief niet naar school kon ivm t feit dat openbaar vervoer - dus ook de schooltaxies niet meer reden .. ergo de kids hadden al vanaf dioe donderdag vakantie!!
ze hebben erg veel in de sneeuw gespeeld en hebben genoten

nou de kerst was intresandt, ik was 1ste kerstdag alleen thuis, maar 2de kwam de ex met de kids, was erg gezellig, we hebben elkaar ook wat kadootjes gegeven, kleinigheidjes zei de ex, dus nou ja ik had voor hem gewoon leuke kleinigheidjes, wat dvd's en blue ray een geurte enzo.. voor de kids hadden we een klein beetje speelgoed,en ik werd geloof ik wel echt t meest verwend, ik kreeg n home cinema set! dwz dat ik nu weer radio kan luisteren! heb ik wle gemist de afgelopen 4 jaar .. en ook kreeg k een heel sjiek dienblad met de fotos van de kids erin onder een gloasplaat, super lief!
we hebben samn ge gourmet en gedronken en gedanst! het was echt reuze gezellig!

met oudjaars avond was ex hier ook, veel vuurwerk met zoonlief afgestoken, was een erg gezellige avond met ons 4tjes

ik heb vandeweek toch maar eens even gevraagd waar dit heen gong met ons, maar hij had geen id,.. hij herinerd zich nog te goed hoe slecht het tussen ons ging de laatste jjaren van oons huwelijk.. en dat ik ook wel zo
maar wel gaf hij aan het nu erg fijn te vinden hoe het tussen ons gaat, ik moet het hier wel mee eens zijn.. we zijn nu echt leuk met ons 4en als we samen zijn

vor de feestdagen aan aten zoon en ex weer geregeld mee (ex had hier in de afgelopen 4 jaar niet mee gegetn.. dus dit was eht een grote vooruitgang

ik hoop uiteraard dat ik op een dag me neer kan leggen met hoe het gewooon is .. maar voor nu blijf ik hopen op t [perfecte complete gezinnetje ..


gister kwam dochterlief thuis mety hoofdpijn, en ornd t avond eten begon het braken
nou ja goed na een erg onrustige nacht is ze vanmorgen thuis gebleven van school .. eten doet ze nu nog steeds niet , ik zal tussen de middag wl iets super lkrs klaarnmaken hopend dat ze weer eten gaat .. zo mist ze gewoon teveel van school
hoe wel ik haar wel aan schoolwerk zet met de boeken die ik destijds zelf kocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten