dinsdag 5 januari 2010

5 januarie, raar gedroomd

goeie morgen, ik werd rond 5uur wakker, heb zo raar gedroomd.,..
eerst over n vrachtwagen die vanuit de str. van ex schoonouders kwam,en daar rechts wilde,..nou ja dat ging ie ook, maaar eigelijk paste hij er niet langs,en toen schuurde hij er met de achterkant omhoog bij n booom langs-- waardoor hij een flink eind van de top afsneed, en dat denderde dus keihard de weg op .. gelukkig geen gewonden

en toen droomde ik ook nog dat sinterklaas te paard door de std gingen, en zijn paard ging ineens heel snel rennen en sint zjin onderjurk werd gegrepen door de ahterhoeven van t paard, resulterend in een hele nare valpartij,waarbij de sind ogenschijnlijk zwaar gewond op de grond bleef liggen, bloedend uit nek, maar even later stond hij op, en begon onzon uit te kramen, iedereen was bang .. hele vage droom, ik bleef me maar afvragen hoe dt kwam en of hij echt wel ok was ..

ohw ja en ik was in een winkel ofzo.. maar kweet niet meer psies wat daarmee was

Geen opmerkingen:

Een reactie posten