vrijdag 8 januari 2010

7 januarie - 11uur

Goeie morgen ...
hoewel... Wendy t knijn, is dood, ik schrok er eigelijk wel even van, laag dood in dr kooi vanmorgen,met dr ogen open erg creepy, heb ex gebeld en die was lief genoeg om langs te komen en dr weg te halen ... brr
heb vanmorgen gelijk dr kooi leeg gehaald en op t balkon gezet
heb nog veel hooi sto en zaagsel over, moet maar even zien wat ik daarmee doen ga, wil iig geen nieuw knaagdier..

kvoelde me gister ineens erg angstig,ik had rond n uur of 5 saavs ineens kiespijn maar zo erg dat t uitstraalde naar mijn oog en nek .. en acuut begon er ook een vinger te ontsteken .. vreemd. ben met de vinger in de biotex geweest, nu is de vinger gelukkig afgezakt... kiespijn was vanmorgen aanvankelijk ook weg .maar begint nu weer wat
ik zuo zo graag naar de tandarts willen :( klotenstraatvrees ..mja..

ex was gister pas laat hier, hij moest eerst zijn bril laten repareren,dus was pas rond 7 hier, heeft snel even gegeten en heeft zoonlief toen mee genomen naar zijn huis, ik ben snel darna al gaan slapen, iets wat ik gelukkig goed kan als ik me niet lkr voel

ik weet nog niet psies hoe ik mijn middag ga invullen .. ik zie wel even
zit niet lkr in mijn vel ..pms, erg onrustig , slechte ademhaling .. en ben prikkelbaar

heb net alvast wat boodschappen besteld voor mijn verjaardag volgende week , taart enzo , lkkrs voor op tafel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten