donderdag 12 april 2018

tjeempie

tjeempie.. ben vandaag weer eens zoekend naar wat ik  toch moet met mezelf
ontdek ik dat ik wel heel erg veel sites heb ..
ben dus nogaltijd stuurloos , heb de juiste kapitein nog niet gevonden
hoewel sinds n paar jaar wel af en toe es verkering met iemand waarbij ik me iig wel veilig voel op n gekke manier , maar is eigelijk meer n broer dan partner , sex hoeft ie zeer zelden , en als t er al van komt is t meer omdat ik erom schreeuw dan dat hij t zo nodig wil ,
ik voel me du sniet echt gewild of nodig in deze relatie , iets waarvan ik meer en meer denk dat ik het wel nodig ben

stuurloos dus ..
de kinderen wonen inmiddels al een aantal jaar bij hun vader , dit omdat ik in mijn stuurloze wanhoop de overzicht totaal kwijtgeraakt ben .. en dan blijk ik erg dwingend in mn angsten . niet goed voor de kinderen dus mn zoon had zelf besloten bij papa te blijven wonen , vrij kort nadat we hierheen verhuisd waren starte hij al met om de week hier wonen en dat was lastig vol te houden op de middelbare ivm boeken ed .. dus die is permanent naar zn pa gegaan .. en mn dochter die is gegaan nadat ik zag dat ik haar geen goed meer deed, en ik heb daarin dus de knoop doorgehakt, toen ging het ineens heel snel bats boem en weg was ze
zij houd wel goed contact , eet om de week bij me, we lachen veel hebben een goede band , mn zoon zie ik nog zelden , alleen als ik iets voor hem doen kan ,
het is lastig als je de deur niet uitkomt om banden goed te houden
lastig

de deur niet uit .. nee zelden .. zoals al heel erg lang is dat echt een enorm grote strijd .. waarom? god mag t weten ,.. god mag t weten ..

had ik jarenlang de diagnose straatvrees is die label nu ingeruild voor autisme ..
ja mijn schoen brak ook ..

zelf weet ik niet goed wat t is .. ik kan me in veel kenmerken van autisme wel vinden
dus dat zal  t dan wel zijn ..
maar t is zo vreemd dat ik vroeger een heel ander mens was ..

enfin .. ik weet het niet
voel me nogsteeds verloren .. ongehoord , onbegrepen , leeg en zoekend

ik heb niets over war ik nog enige trots uit put , en dat is knap lastig

het enige wat goed gelukt is is t opvoeden van mn kinderen .. en die .. tsja zijn mij steeds minder nodig ,opvoedkundig gezien dan ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten