vrijdag 13 april 2018

blah

Werd vanmorgen rond half 6 wakker..zoals altijd
voelde me brak .. alles doet me zeer .. en ben kei moe
hoewel ik heerlijk geslapen heb,voor zover je dat zelf kan inschatten
ben vandaag super gevoelig voor licht en geluid, het is me al snel teveel merk ik
heb me al gedouched en aangekleed .. maar heb mn hulp van 9uur afgezegd, vandaag aktief zijn zit er niet in ..

heb het gevoel dat ik eigelijk te drukke week heb . elke dag (muv zat en zon) komt er iemand met me wandelen ed .. sommige weken doe ik dat prima, maar merk deze week dat t me eiglk teveel is
ben ongesteld .. mja kweet ook dat ik t niet structureel kan afzeggen .want dan weet ik uit ervaring dat ik ook in n dal wegzak op de dagen dat ik me wel okay voel en wel f dr uit zou hebben gewild

ik ben moe .. vandaag maar n baaldagje .. (overweeg  mn huishoudster ook af te zeggen..hoewel t ook wel erg fijn is als t huis weer schoon is .. dus daar wacht ik nog even mee .. heb ook niet echt n goeie reden .. want wij vind t prima als ik me terug trek in mn sl kamer terwijl ze bezig is

en misschien wel f fijn om niet de hele dag helemaal alleen te zijn

mn vriend komt morgen rond 13uur .. ben benieuwd , meestal vind hij t erg lastig om swekends zich aan afspraken te houden .. en komt ie veel later dan afgesproken ..
en hij gaf aan te blijven logeren ..
ergens voeld het niet fijn, hoewel t wel fijn is niet alleen te zijn ..
spijt dat ik gescheiden ben .. ga nooit n partner vinden die zogoed bij me past als hij dat deed

lastig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten