maandag 18 juni 2007

Binnenkomer

Met mijn eerste bericht,begin ik niet met een standaard bral verhaal over wie ik ben, en hoe geweldig ik wel niet ben ect,
neen, ik zal me niet voorstellen,maar schotel u gelijk ongegeneerd mijn gedachten en gebeurtenissen voor,zoals ik ze beleef, en ervaar.


Welnu,....
Het is maandag 18 junie 2007,
gisteravond was ik al best wel onrustig, en was ik blij dat mijn dochter al bij mij wilde slapen,
ipv een extra nachtje bij papa, zoonlief koos wel voor ditlaatste
dochter voelde zich niet echt super lekker, en heeft uiteindleijk de nacht in mijn bed door gebracht,stikum vond ik dit wel fijn

Toen eindelijk de ochtend aanbrak,en ik,zoals gebruikelijk, voor de wekken afging al weer wakker was, ben ik opgestaan, naar beneden gegaan, heb mijn broodje gesmeerd,gegeten,de afwas gedaan,en wat zitten chatten ,..oh ja had me ookal gewassen en aangekleed
Om 7uur ben ik dochter gaan wekken , ze zag er moe uit, was ook niet erg vrolijk,..
maar enfin , wie is er vrolijk oop maandag ?...
ik was behoorlijk nerveus, maar zette mijn dag gestaag voort zoals het "hoorde"
ik was ook echt wel van plan om dochterlief , zoals altijd naar school te brengen
om een of andere reden zie ik nu ineens overal meer dan anders tegen op, zou ik zo afhankelijk zijn geworden door de hulp van mijn ouders adt zodra hun op vakantie gaan ik in een diep dal beland ... ik weet het niet,..maar de gedachte beangstigd me,..dit is noghmaar dag 1 van de 2week dat ze weg zijn
Hoedan ook,... dochter treuzelde gruwelijk, enn was om 8uur, toen zoon thuis kwam, nog niet aangekleed, had nog maar half dr ontbijd op, en begon zoetjes aan te klagen dat ze zich zo moe voelde,..
gezien het maandag was,en ze het weekend bij vader was geweest vreesde ik dat ze ziek zou worden, dit in combinatie met mijn iegen angst om haar te brenegm,maakte de keus om school af te bellen heel erg eenvoudig,
en zo belde ik om even na 8 de school dat dochter ziek was
het was rond de klok van 10 dat dochter indd wit werd en in slaap viel,..
waarna ze rond een uur of 12 wakker werd en braakte
..opluchting.. het was nu niet helemaal mijn vermeidings angst geweest waardoor dochter niet op school zat, ze was (weer) ziek ..
toch vreemd dat, als ze ziek word, het meestal op maandag danwel dinsdag is..
zou vader zich dan toch niet aan dochters dieet houden ... en wat moet ik met het gegeven dat dochter , nog steeds vaak (hoewel minder erg) ziek word ,..
enfin, dochter is na het braken.tandenpoetsen ect,weer gaan slapen, nu is t 14.30 en ze slaapt nog ..
ik heb de pc vanuit de woonkamer verhuisd naar mijn slaap kamer, nu ben ik op dezelfde etage als dochter , dit is handig ivm het feit dat ze zeer waarschijnlijk weer brakend wakker zal worden, en mij dan graag bij zich heeft
de woonkamer is een ongelooflijke bende geworden .. vreemd want eigelijk heb ik echt alleen de pc er maar uit gehaald en zou je dan eigelijk een opgeruimdere indruk verwchaten
echter niets is minder waar, de stof nesten die zich in allerhande onberijkbare plekken hadden verzameld liggen nu grof versprijd door de woonkamer,
ik ga maar weer ens naar benee, kijken of ik binnen eenuur tevreden naar mijn woonkamer klan kijken, rond die tijd zou ook zoon wel weer thuis zijn van school ,... benieuwd hoe hij hierop gaat reageren

voel me nu semi rustig,het feit dat ik nu niet de deur uithoef heeft hier zeker en vast een grote invloed op

later meer.. nu eerst verder met schoonmaken van de woonkamer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten