dinsdag 28 december 2010

in de nacht van 22 op 23 is de fiets van mijn buuf uit haar tuin gejat
de 23ste vroeg ze mij of ze ajb mijn fiets mocht lenen om dr kerst boodschappies te doen
tuurlijk buufje(een mevr die op 1 januarie 75 word) als u mijn fiets even wilt lenen mag dat
buuf doet boodschappies,bij de aldie, want dat scheelt weer n paar stuivers en ook zij heeft t nie breed, ze rekent af, stopt de boodschappies in de grote fietstassen,wil opstappen
word dan opzei geduwd en een donkere man gaat er op mijn fiets met haar boodschappies vandoor

ik ben meer da boos, ik ben echt een behoorlijk in de stress van dit geheel
ik heb namelijk vanaf 4 jan therapie , ik moet daar op de fiets heen, ik zou niet weten hoe anders ... mja vooralsnog heb ik dus geen fiets, ook zeker geen geld voor n nieuwe fiets, en dit workd dus mooi nie door mijn verzekering vergoed, ik ben ivm mijn straatvrees afhankelijk van die ene fiets
de zoon van de buuf heeft em gezegt dat ik voor 4 januari wel n fiets zou hebben
mja :( ik geloof t nie zo erg meer ineens ,heel naar gevoel bij
heb een beetje t idee dat ik mijn toekomst wweer uitzwaai ofzo

het heeft me bijna 5 jaar knokken gekost om eindelijk hulp te krijgen, heb ik het , gaat er zoiets lulligs mis ,.. dat zal mij wel weer overkomen

dus ja drama , slaap dus slecht sindsdien, en kijk dus films om de dag door te komen

ohwja om t allemaal wat gezelliger te maken, heb mijn eigen kinderen met de kerst wel 6uur gezien! zow hey heh ? ja toen moesten ze weer weg, naar hun nieuwe stiefgrootouders!! :s
en met oud n nieuw zijn ze ook nie hier

mijn leven is echt barstends gezellig !
ik mis de kinderen echt zo erg - ze zijn in de vakantie veel weg, ik vind er nix aan
vanaf 4 januarie zal ik zelf hele dagen weg zijn - therapie- en dan zal ik al zoweinig tijd hebben met ze ..
mja goed, er zijn vast ergere dingen op de wereld , alleen ik kan ze nu even niet bedenken !

2 opmerkingen:

  1. Als buurvrouw wel een WA verzekering heeft en ze heeft aangifte gedaan wegens straatroof, waarschijnlijk betaald haar verzekering wel jouw fiets.
    Allemaal zeer ja zeer vervelend, er komen echt teveel mensen van buiten hier in dat kleine landtje, gelukkig is het hier in Fryslân redelijk rustig. Hoewel hier ook wel ongelukken wonen met blond haar.

    Fokke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ongelukken met blond haar hahaha mooie uitspraak

    inmiddels heb ik van de buuf(haar zoon) een vervang fiets gehad *hulde hulde*

    BeantwoordenVerwijderen