vrijdag 1 oktober 2010

vrijdag 1 oktober 2010

FUCKING TROTS !!
ben naar t ziekenhuis geweest voor rontgenfoto's !
EN! op de trugweg naar de c1000 !!
me zusje en zwager kwamen me met de auto halen - en zussie ging mee naar bionnen in t ziekne huis
zwager bleef standby buiten wachten in de auto
we moesten in n wachtkamer wachten .. dus ik vroeg aan de balie medewerkster of ze me kon vertellen hoelang t duurde gezien ik in paniek was
nou ze beklde gelijk of ik tussendoor gedrukt kon worden en ik was binnen 2 minuten aan de beurt
hadstikke fijn!
een foto van de rug en vnan de heupen in totaal 3 fotos
nadien moest ik in de wachtkamer wachten,...of de fotos gelukt waren - daar bekroop de paniek me weer..en voordat ik neiwus had zijn we weggegaan
op de weg naar huis toch even bij de c1000!!! langs!! heb n doos groente voor 5 eurie gekocht!!! was al zeker 2 jaar neit in de winkel geweest! ookal zit ie om de hoek

net even met radiologie gebeld en de fotos zijn gelukt! dus ik hoef niet nog eens ;)


HOERAAAAA!!!!!!!!
nu afwachten wat er op de fotos te zien is ..
de pijn aan heupen en onderrug is namelijk aardig ondraaglijk aan t worden ..

nu opgelucht een peukje opgestoken ;)

4 opmerkingen:

  1. Zo meid, nu dit weekend maar even rustig bekomen van dit hele gebeuren. Dat je naar de C1000 bent geweest, mischien wel een eerste stap in een nieuw tijdperk( nieuw huis ).
    Gaat je goed.

    Fokke,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoop het, ik hoop het !
    dankjewel Fokke :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meid,ik wil je op één of andere manier toch graag een Zalig Kerstfeest toe wensen, en dit is het enige medium wat ik kan gebruiken.
    En natuurlijk een Happy en Gelukkig Nieuwjaar .

    Fokke,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. merci en insgelijks !
    ontzettend bedankt voor alle steun !

    BeantwoordenVerwijderen