zaterdag 10 april 2010

10 april 2010

ik ben dood moe, erg gespannen, pijn in mijn kiezen,
behhorliijk op aan t raken,
heb de huisarts al gemailed, ook de (mobile) tandarts
hoop dat beide mijn schreeuw om hulp snel horen
als ik eerst maar va die kiespijn af ben, kan ik misschine weer wathelderder denken
heb zon hoofdpijn door kiespijn steeds
heb mijn ex vanmorgen ook gebeld, was niet zo slim achter af, raakte te kluts helemaal kwijt toen hij opnam, ik wil zograag snappen wrm hij me dumpt voor weer n ander
kan toch redlijk zelfverzekerd zeggen dat ik zeker niet lelijk ben
mja goed wel n fobie patient, snap ook wel dat ie dat misschien wel zat is
ach ja
toestanden ook altijd
ik weet nu even niet goed if ik nou wil leven - of dat ik wil opgeven
merk dat ik best wat in de war ben ofzo, misshien ben ik gewoon moe, ik weet het ook niet meer
goddank kan ik altijd goed slapen als ik me ellendig voel
vreemd is dat
hoop dat iki het allemaal nog goed kan blijven volhouden , moet ook n goeie moederblijven, merk dat het moeilijker wordt
ik stop met schijven, wordt er te onrustig van

3 opmerkingen:

  1. Meid, je moet wel ontieglijk moe zijn, want we horen niets meer van je, en je heb zoveel tijd.
    Vertel iets over de dodenherdenking of over vandaag 5 mei, je weet toch wel wat voor dag het vandaag is. Probeer toch eens wat flinker te worden, jij heb daar het meeste baat bij, zo ook je kinderen en je ex. Ik wil best eens met je uit fietsen, desnoods neem ik mijn vrouw wel mee want ik ben een mans persoon, maar alleen op de fiets, weer of geen weer.

    Fokke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankuwel, ik kom er wel.. zal alleen tijd nodig hebben

    mijn therapeut zei vanmiddag dat het hem eengoed plan lijkt om me te laten opnemen .. maar wel in een andere stad ! (zelfs in een andere provincie!) dus jah, ik ga onderzoeken hoe da werkt, en hoe ik daar in hemelsnaam moet komen ..
    k zal eerdaags eens even mijn blog updaten

    dankuwel voor uw reaktie, erg lief

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu weet ik niet in welke princie je woont , maar kom maar naar Fryslân, Sneek of Heerenveen, dan kom ik je opzoeken , en gaan we misschien toch eens fietsen.

    Fokke

    BeantwoordenVerwijderen